« Terug naar vorige pagina

Tip, klacht of compliment – apotheek Het Quadraat Vlijmen

Heeft u een tip, klacht of een compliment?

Een tip, klacht of een compliment? Wij doen onze uiterste best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch is het mogelijk dat u ergens ontevreden over bent. Bespreek dit in ieder geval met uw apotheker. Dat kan ook als een klacht over een medewerker van de apotheek gaat.

Uw mening telt! Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Natuurlijk staat u als patiënt daarbij centraal. Uw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeft u een suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag van u via onderstaand formulier.

N.B. Vragen of klachten over de rekening? Uw zorgverzekeraar is het aanspreekpunt wanneer u vragen of klachten heeft over de zorgnota die u van uw zorgverzekeraar heeft ontvangen. Dat geldt ook voor vragen of klachten over de kosten voor de farmaceutische zorg. U vindt de contactgegevens van uw zorgverzekeraar op uw zorgnota of op uw polisblad.

Als de apotheker niet weet dat u ontevreden bent, kan hij ook niet proberen de klacht op te lossen. U kunt uw klacht hier aan ons melden.  Extra informatie is te vinden op Apotheek.nl.