« terug naar vorige pagina

Herhaalservice/MijnGezondheid.net

Hoe bestel ik meer/minder medicijnen?

Dit kan alleen via MijnGezondheid.net.
U kunt dan zelf aangeven hoeveel u wilt bestellen en u kunt daar ook eventuele opmerkingen bij plaatsen.

Waarom DigiD met sms functie?

Dit is voor uw eigen veiligheid! De overheid adviseert om voor sites waarbij privacygevoelige informatie wordt uitgewisseld, zoals het medicatiedossier, het hoogst mogelijke veiligheidsniveau te hanteren. Vandaar dat voor MijnGezondheid.net DigiD met sms-functie wordt gebruikt. Dat lijkt lastig, maar geeft meer veiligheid. Ontvreemden van een inlognaam en wachtwoord heeft geen zin.

Wanneer staan de medicijnen klaar?

Als u een aanvraag indient op maandag tot en met vrijdag voor 12.00 uur dan staat het de volgende werkdag na 15.00 uur klaar in de apotheek of wordt het bij u thuis bezorgd.

Waarom staat er geen herhaalnummer op mijn etiket?

Het kan zijn dat wij geen herhaalservice afspraak hebben met uw huisarts.
Er zijn ook medicijnen die niet voor herhaling in aanmerking komen zonder een nieuw spreekuurbezoek (bijvoorbeeld antibiotica). Of misschien is dit de eerste keer dat u het geneesmiddel heeft gehad. Wij mogen alleen chronisch gebruikte medicatie herhalen.

Waarom kan ik niet meerdere medicijnen na elkaar bestellen via herhaalrecept?

Wilt u meerdere medicijnen aanvragen voor dezelfde persoon dan adviseren wij u deze tegelijkertijd via de plus naast de herhaalcode te bestellen. Na het invoeren van alle herhaalcodes van uw medicijnen kunt u deze in één keer bij ons bestellen.
Als u elk medicatie apart besteld reageert de bestelknop niet meer. U kunt dit oplossen door de pagina te verversen.